Treballem directament amb cada un dels clients des de la base, fent un acompanyament per totes aquelles fases necessàries per arribar al producte final amb el màxim de difusió dins l’àmit d’interès:


Estudi Previ de la marca

Per a planificar la millor estratégia d’actuació ens es bàsic fer un estudi previ de la situació actual de la marca o producte. Imatge corporativa, existència de web, SEO (posicionament a Google), presència al Google Maps, perfils socials, estratègies de difusió adoptades… A partir d’aquestes pautes fem la proposta d’actuació que millor s’adapta a les necessitats realistes de cada projecte


Logotip i imatge corporativa

Disseny i redisseny del logotip, ja que es la imatge per la qual els nostres contactes ens recorden i es amb la qual ens identifiquen així doncs val la pena tenir-la al dia i si es necessari actualitzar-la per tal de donar una imatge viva. Aquesta es aplicable a tota la papereria i tangibles


Disseny web WordPress

Perquè et permetrà actualitzar la teva web sempre que vulguis, fàcilment, tot i no tenir nocions de programació. Perquè podràs canviar de plantilla, migrant automàticament la teva informació sempre que vulguis actualitzar la teva imatge, sense haver de “dissenyar” una nova web. Perquè tu participes en el procés de selecció de la plantilla i de la imatge, perquè son “responsive” i s’adapten als diferents formats de tablet, mòbil, pc… i perquè el seu cost es molt més assequible


Recursos Audiovisuals

Aconseguim una web dinàmica i fresca mitjançant l’inserció de grafica animada, imatge de producte i videos corporatius. Aquests mateixos recursos un cop elaborats es poden fer servir també per a promocions a fires, impressió de folletins i cartellería, canals youtube…

Estrategia de Comunicació

Perqué si tenim un bon projecte a les mans o un bon producte no difondre’l i fer-lo arribar al major nombre de gent possible? El màrqueting tradicional i actualment l’anomenat marqueting on line ens recorda que ja no es suficient amb tenir presència en les distintes xarxes socials, sinó que derrera de tota intervenció, de tot “post” hi ha d’haver un objectiu d’actuació, una estratègia de màrqueting, i un contingut que respongui realment a les necessitats dels nostres clients

Xarxes Socials i anàlisis de efectivitat

Proposem ajudar-vos en l’alta o actualització de perfils (“imatge de marca”) dins les xarxes socials, a escollir depenent del sector al qual va dirigit (Linkedin, Google+, Facebook, Twiter, Youtube, Vimeo, Printerist, Instagram, Sphere…). Rastreig i búsqueda de grups i contactes adequats en els quals fer difusió. Ajudem en la publicació de continguts, ofertes, serveis, advertències, events. I a méstindràs un informe periòdic de l’efectivitat de la teva campanya (Google Analitics)